راهنمای کتاب

Search
Close this search box.

خوش‌فروش های هفته: از اندازه گیری دنیا تا ستایش بطالت

قفسه

کتاب‌فروشی افق از جمله کتاب‌فروشی‌های متفاوت راسته‌ی خیابان انقلاب است. این کتاب‌فروشی هر هفته فهرست کتاب‌های پرفروش خود را منتشر می‌کند. در این هفته هم ۱۰ کتاب پرفروش هفته را بر پیشخان اصلی خود گذاشته:

۱ – کتاب دوستش داشتم (آنا گاوالدا، ترجمه ناهید فروغان، نشر ماهی) چند هفته است که در این جزو پرفروش‌هاست و این هفته در صدر فهرست جا گرفته است.

۲ – اتحادیه ابلهان (جان کندی‌تول، ترجمه پیمان خاکسار، نشر به‌نگار) دیگر کتاب شناخته‌شده‌ای است و با وجود این که مدت زیادی از انتشارش می‌گذرد هر از گاهی سر از لیست پرفروش‌ها در می‌آورد.
۳ – سیلماریلیون (تالکین، ترجمه حسین ترکمن نژاد، نشر غنچه) اثر جی.آر.آر.تالکین است که با سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها شناخته می‌شود. این ترجمه‌ی جدیدی است که حسین ترکمن‌نژاد از سیلماریلیون ارائه داده و تازگی منتشر شده است.۴ – منگی (ژوئل اگلوف، ترجمه اصغر نوری، نشر افق) سال پیش منتشر شده و تا امروز سه بار تجدید چاپ شده است.
۵ – در ستایش بطالت (برتراند راسل، محمدرضا خانی، نشر نیلوفر) کتاب کوچکی از برتراند راسل است که تازگی منتشر شده و جایی در فهرست پرفروش‌های کتاب افق  به‌دست آورده است.
۶ – پیرمرد و دریا (ارنست همینگوی، ترجمه نازی عظیما، نشر افق) جزو رمان‌های پرطرفدار همینگوی است که چند ترجمه فارسی دیگر هم دارد؛ از جمله ترجمه‌ی نجف دریابندری.
۷ – شاگرد قصاب (پاتریک مک کیب، ترجمه پیمان خاکسار، نشر چشمه) ترجمه‌ی دیگری از پیمان خاکسار که خیلی زود تجدید چاپ شد. این اولین کتابی است که از مک‌کیب به فارسی منتشر می‌شود.
۸ – اندازه گیری دنیا (دانیل کلمان، ترجمه ناتالی چوبینه، نشر افق)رمانی آلمانی است که پشت جلدش نوشته پرفروش‌ترین رمان ۳۰ سال اخیر آلمان است.
۹ – این ساندویچ مایونز ندارد (سلینجر، ترجمه سارا آرامی و مرجان حسنی راد، نشر افق) مجموعه داستانی است از سلینجر، نویسنده ناطور دشت.
۱۰ – سین مثل سودابه (کاوه میرعباسی، نشر افق) رمانی است از مترجم شناخته‌شده، کاوه میرعباسی که چند هفته است در فهرست پرفروش‌هاست و خیلی زود به چاپ دوم رسید.
همرسانی کنید:

مطالب وابسته